fbpx
kombi prevoz nemacka

Kolaps na aerodromima u Nemačkoj – Spas u kombi prevozu

Nemačka očajnički traži radnike, ali zbog sve češćih štrajkova na aerodromima – jedini siguran i pravi način putovanja je kombi prevoz putnika

 

Česti štrajkovi, nedostatak radnika i svakodnevna nesigurnost u avio-prevozu putnika, samo potvrđuje činjenicu da je Kombi prevoz za Nemačku vaš najbolji izbor za sigurno putovanje sa adrese na adresu.

 

Otkazano hiljadu letova – kombi za Nemačku rešenje

Nemačka aviokompanija Lufthanza otkazala je danas više od 1.000 letova zbog jednodnevnog štrajka osoblja u Nemačkoj. Skoro 140 hiljada putnika moralo je da promeni planove svojih putovanja ili da ih potpuno otkaže. Naši polasci utorkom i petkom za Nemačku i četvrkom i nedeljom iz Nemačke su već godinama redovni i bez otkazivanja.

 

Kako je javila nemačka novinska agencija DPA, najmanje 47 vezanih letova otkazano je još juče, a najviše su pogođena Lufthanzina čvorišta u Frankfurtu i Minhenu. Letovi su otkazani i u Diseldorfu, Hamburgu, Berlinu, Bremen, Hanoveru, Štutgartu i Kelnu. A pomenuta aviokompanija je savetovala putnike da ni ne dolaze na aerodrome jer većina šaltera neće raditi.

 

Planirajte svoje putovanje sa profesionalnim vozačima i klimatizovanim kombi vozilima. Ne dozvolite da vam propadnu planovi zbog štrajkova na aerodromima. Sindikat radnika Lufthanze traži povećanje plata za 20 hiljada svojih radnika od ovo kompanije i zbog toga je najavio štrajk juče. Iznenađenje za upravu kompanije, a pakao za putnike. 

 

Avio saobraćaj u celoj Evropi je već neko vreme u kolapsu zbog povećanog broja putnika i manjka osoblja na aerodromima. Naš prevoz za Nemačku i prevoz iz Nemačke nemaju takvih problema. Mi imamo dovoljno profesionalnih vozača i kombi vozila i zbog toga smo najsigurniji i najudobniji prevoz putnika.

 

Sa adrese na adresu bez muke

Nije nova vest da Nemačkoj nedostaje radnika, jer priliv radnika iz inostranstva ne funkcioniše kako se zamišljalo. Ponovo se predlaže reformisanje Zakona o imigraciji. 

Kako piše Dojče vele (DW), u čitavoj Nemačkoj nema dovoljno kuvara, kuvarskih pomoćnika i konobara. A problem nije samo u ugostiteljstvu. Vozovi se ukidaju jer nema dovoljno mašinovođa. Na aerodromima (kad nisu štrajkovi) se gomilaju koferi, jer nema ko da ih pretovaruje. Na bezbednosnim kontrolama ljudi gube živce, jer zbog predugih redova ne stižu do svojih aviona (kada nisu štrajkovi).

 

Anketa Industrijske i trgovinske komore u Nemačkoj pokazuje da se 56 odsto firmi iz industrije, trgovine i uslužnih delatnosti žali da nema dovoljno radne snage. A to smatraju kao jednu od najvećih pretnji za njihovo poslovanje.

 

Nemačka agencija za rad objavila je da postoji nedostatak radne snage u 148 zanimanja, ali i da su još 122 zanimanja “pod posebnom prismotrom”. 

 

Negovateljice sigurne u sigurnom prevozu

Sa nama često putuju negovateljice i one su veoma zadovoljne našom uslugom. A ovo zanimanje je veoma traženo i konstantno postoji deficit u ovoj branši. U proseku prođe osam meseci dok neki starački dom ne pronađe negovatelje. 

 

Širom zemlje se raspisuju konkursi za za više miliona slobodnih radnih mesta u svim branšama.

 

“Pre pet do desert godina smo se oglašavali samo u reklamama, da bismo prodali naše usluge. Danas plaćamo oglase u medijima svih vrsta da bismo našli radnike”, žali se jedan od direktora firme koja iznajmljuje radnike u Nemačkoj.

 

Manjak radne snage se nije pojavio iznenada i stručnjaci su predviđali da će se Nemačka naći u ovoj situaciji, jer se sada jasno primećuju demografske promene. Nemačka godišnje izgubi oko 350.000 pripadnika radno sposobne generacije. A predviđa se da će do 2035. godine na tržištu rada vladati manjak od sedam miliona radnika.

 

Odlazak i povratak u Nemačku

Za popunjavanje tako velike rupe na tržištu rada potrebno je da u Nemačku godišnje dođe – i tu ostane, preko 400.000 doseljenika. Pri tom se misli na doseljenike koji nisu iz Evropske unije. 

 

Godine 2020. stupio je na snagu Zakon o doseljavanju stručne radne snage (FEG), kojim nisu obhvaćeni samo akademski obrazovani imigranti. Ali taj zakon ne deluje kako se očekivalo. U pomenutoj godini je u Nemačku došlo oko 30.000 radnika iz inostranstva, ali je 20.000 njih napustilo zemlju.

 

Vlada Nemačke sada hoće da reformiše pomenuti zakon tako da se tržište rada otvori i za tzv. nekvalifikovanu radnu snagu, za one koji nemaju diplomu ili svedočanstvo – njima bi trebalo pružiti mogućnost da to dobiju u firmama koje ih prihvate. 

Nemačka je u ranijem periodu mnogo značaja pridavala “jednakosti diploma”, ali to vreme sada prolazi. Sada će firme prilikom zapošljavanja slobono procenjivati da li je radnik podesan za posao ili ne, a diplome će biti u drugom planu.

 

Ovu su želje i stvarne potrebe preduzeća, ali postoji stalni sukob između poslodavaca i predstavnika vlasti koji i se i dalje nerazumno plaše da će neko pokušati da prošvercuje strance u Nemačku. Paradoks koji je verovatno i doveo do stanja sa manjkom radne snage. 

 

Ovaj duboko ukorenjeni odbrambeni stav među nadležnim državnim organima mora hitno da se promeni. A kada Nemačka država shvati da je svaki radnik koji dođe dobitak za njihovu zemlju, tada će se značajno i stvarno poboljšati uslovi prema radnicima sa naših prostora.